voda

   

     У соціальних мережах з'явилась інформація про низьку якість води та непридатність її використання в побуті. Перший заступник міського голови Михайло Когут підкреслив, що приводів для паніки немає, водозабезпечення в Маріуполі - в нормі.

     Він зазначив, КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» двічі на добу проводить аналіз питної води в 20 точках. Крім того, запросили інформацію у маріупольського представництва КП «Компанія« Вода Донбасу». Відхилень за результатами аналізів не виявлено.

     «Жорсткість води відповідає санітарним нормам. Всі інші показники: за залишками хлору, амонію, каламутності, сухим залишкам, сульфатів і хлоридів - також відповідають нормі. Причин для занепокоєння немає», - зазначає Михайло Когут.

     Перший заступник міського голови закликав жителів користуватися офіційними джерелами інформації. Звертатися до профільних комунальних підприємств, а також в Контактно-комунікаційний центр міської ради.

     Начальник КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» Володимир Антоненко теж повідомив, що вода, яка поставляється маріупольцям, відповідає всім санітарним нормам: «Підстав для паніки немає. КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» працює в штатному режимі. Інформація, поширювана в інтернеті, є неправдивою. Щодня лабораторією підприємства виконується аналіз води. Вода постачається споживачам з показниками в межах норми », - повідомив Володимир Антоненко.

Останнім часом у соціальних мережах ширяться чутки, щодо якості води у водопровідних мережах міста!
КП “МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ” офіційно спростовує ці чутки та заявляє, що інформація у соціальних мережах НЕ Є ДІЙСНОЮ.
Лабораторія КП “МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ” щоденно відбирає до 25 проб води по всьому місту та слідкує за якістю води, що подається споживачам згідно ДСАНПін. На сьогодні відхилень по бактеріологічним показникам не має. 
Нашим підприємством здійснюється систематичний виробничий контроль за безпечністю та якістю води.

fake

Шановні маріупольці!
КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» вітає Вас з Новим 2021 Роком та Різдвом Христовим!
Бажаємо Вам, щоб в Новому році життя було сповнене приємних емоцій і незабутніх вражень, нехай всі мрії збуваються, а на обличчях сяють посмішки!
Нехай в душі буде більше добра! Здоров'я, любові, взаєморозуміння, радості, достатку і хороших подій!
Щасливого Нового року та веселих свят!

003

Шановні абоненти КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» Кальміуського і Лівобережного районів!

Звертаємо Вашу увагу на те, що з 4 січня 2021 року:

  • Абонентський відділ і служба КВПіА КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» Кальміуського району ведуть прийом громадян за новою адресою: 

Районна адміністрація Кальміуського району (пр. Металургів, 193), кабінет 114 (перший поверх).
Графік роботи:
Понеділок - п'ятниця з 7:00 до 16:00.
Перерва з 11:00 до 12:00.
Телефон абонентського відділу: 068-165-63-60.
Телефон служби КВП: 098-470-20-88.

  • Абонентський відділ КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» Лівобережного району веде прийом громадян за новою адресою:

Cоціальний офіс «Мультицентр» ЦНАП Маріупольської міської ради (вул. Українського Козацтва, 51).
Графік роботи:
Понеділок, Середа, П'ятниця, Субота з 8:00 до 16:00.
Вівторок і четвер з 8:00 до 20:00.
Телефон абонентського відділу: 068-165-63-62.

abon

     29 грудня 2020 року було проведено відкрите обговорення щодо намірів зміни тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення на 2021 рік та проєкту Інвестиційної програми підприємства на 2021 рік  в режимі онлайн-конференції.

     Повідомлення  щодо намірів зміни тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення на 2021 рік та проєкту Інвестиційної програми підприємства на 2021 рік було розміщене на офіційному веб-сайті підприємства 18 грудня 2020 року. 

     Протягом даного періоду зауважень та пропозицій від зацікавлених осіб не надійшло.